Hoe we ieder ons eigen pad hebben bewandeld en hoe deze uiteindelijk samenkwamen in deze bijzondere avond.
Wij begonnen de avond rustig en ontspannen.
Terwijl iedereen werd voorzien van een kopje koffie of thee en de eerste gesprekken op gang kwamen, ontstond er al snel een warme en ontspannen sfeer. Het was fijn om te zien hoe iedereen op zijn eigen manier binnenkwam en langzaam de tijd nam om te landen in het moment. Toen iedereen gesetteld was, konden we starten met het delen van onze verhalen: hoe we ieder ons eigen pad hebben bewandeld en hoe deze uiteindelijk samenkwamen in deze bijzondere avond.
Ik (Karijn) vertelde over mijn persoonlijke reis naar het aanbieden van holistische behandelingen. Hoe mijn interesse in balans, rust en het werken met energie zich stap voor stap heeft ontwikkeld, en hoe dit uiteindelijk heeft geleid tot wat ik vandaag de dag met zoveel liefde doe. Femke nam ons vervolgens mee in haar verhaal als opleidend kleuranalist en hoe zij mensen helpt om dichter bij hun natuurlijke uitstraling en kracht te komen door middel van kleur. Onze visies sloten mooi op elkaar aan en vormden samen een compleet en harmonieus geheel.
Na onze presenties was het tijd om het ook te ervaren, te beleven!
Aan de behandeltafel konden geïnteresseerden kennismaken met de beautytools en zelf voelen wat de zachtheid en rust van een behandeling met je doet. Zelfs in de korte behandelingen ontstonden er bij de personen op de behandeltafel mooie momenten van ontspanning, waarin even niets hoefde. Dit geeft wel aan hoezeer je tijdens een volledige behandeling tot rust kunt komen. Bij Femke kon je een mini-sessie ervaren, waarin zij keek naar je ondertoon: welke kleur past het beste bij jou, warm of koel? Voor velen was dit een verrassende ontdekking en gaf het direct nieuwe inzichten in kleurgebruik en uitstraling. Tussendoor was er volop ruimte voor vragen, gesprekken en het delen van ervaringen, wat zorgde voor een open en verbindende sfeer.
Langzaam liep de avond ten einde, maar niet zonder een mooie afsluiting. Iedereen ging naar huis met een goodiebag, als een klein aandenken om nog even na te genieten van alles wat er was ervaren en gedeeld. Het was een kennismaking die niet alleen informatief was, maar vooral ook voelde als een moment van rust, verbinding en inspiratie — een voorproefje van wat je kunt verwachten van de sfeer in ieders eigen salon.
Ik nodig je uit om dit zelf te ervaren. Laat je meenemen in een behandeling met Colour & Spice die verder gaat dan de standaard verzorging en voel wat het betekent om echt tot jezelf te komen. Het is mijn intentie om je te ondersteunen in ontspanning, balans en een diepere verbinding met jezelf — een moment dat helemaal van jou is. ✨






